Praktijkafspraken

Om transparante kwalitatieve goede zorg te kunnen bieden aan onze cliënten zijn er een aantal praktijkafspraken gemaakt. Deze afspraken vindt u ook terug in de behandelovereenkomst die u ontvangt bij uw eerste afspraak.

  • Om het verloop en effect van de behandeling te waarborgen, wordt het op prijs gesteld dat ouder(s) en/of verzorger(s) aanwezig zijn bij de behandeling. Zo bent u ook in de gelegenheid om tussentijds vragen te stellen.
  • Indien u de afspraak niet kunt nakomen vragen wij u dit minimaal 24 uur van te voren door te geven. Zegt u de afspraak niet of te laat af dan ontvangt u een verzuimrekening. Deze kunt u niet indienen bij uw zorgverzekeraar. De betalingsvoorwaarden zijn in te zien op de praktijklocaties of kunt u hier inzien.
  • Indien u de afspraak niet nagekomen bent verzoeken wij u contact met ons op te nemen om een nieuwe afspraak te maken.
  • Indien uw adres- of verzekeringsgegevens wijzigen, wilt u deze dan aan ons doorgeven?